terça-feira, 3 de agosto de 2010

Anti-nazistas, meios, empresários e polícias... CANS DO $I$TEMA

Os cans do sistema voltam ponher berros no ceu perante a "grande ameaça" que supom o nosso festival patriótico de R.A.C. Europeu.

Que é o que pode incomodar das nossas letras sãs de amor à raça, à terra e as nossas diversidades etnico-nacionais para dito acto? Pois a resposta é lógica, a correiçom política imperante é contrária a todo isto, e só admite apologia ao cosmopolitismo, internacionalismo e mesticismo mais decadente.

Devem entom queimar os livros escritos por Pondal, Murguia, Cabanillas, Cuevillas, Risco ou Vicetto entre outros grandes do Nacionalismo Galego? Pois éstes nossos devanceiros eram defensores da nossa raça e sempre se opuseram à mestiçagem. Claro que nos meios de comunicaçom só publicam destes homens o que querem, sempre o que esteja dentro do políticamente correcto.

Muitas pessoas do estado espanhol enchem-se a boca falando da propaganda e lavados de cerebros do franquismo, sempre entre linhas , mas som incapazes sequera de decatar-se da "informaçom" unilateral e tendenciosa que nos ofererecem as democracias, sempre demonizando a aqueles que se oponhem à imigraçom massiva, às suas leis anti-étnicas e o pensamento único. Aproveitando para deixar claro que nom gostamos do franquismo, pois a sua política anti-galaica e pro-mesticista (cigano-mourisca), e a provocaçom da emigraçom intra-ibérica foi desastrosa para as nossas pátrias carnais, mas isso nom é o que criticam os chamados "progres" na actualidade.

Sabendo isto nom nos resulta raro entom ésta hipocrisia, que grupos claramente Stalinistas e Genocidas, nom só toquem com o beneplácito do $istema, se nom que estám pagados com cifras desorbitadas.

Podemos ponher o exemplo dos rapeiros Violadores del Verso, no marisquinho do 2008, no que derom um triste espectáculo de odas aos garrafons e ao consumo de diferentes drogas, isto tudo com o agasalho de 60.000 € do concelho de Vigo. Sempre que se trate de grupos anti-nazistas os concelhos permitiram-lhes tocar, pois promovem o mesmo que o $istema quer para as nossas mocidades.

Mesmo no Finisterrac passado nom se produziram altercados ou problemas alguns. Tam só forom com ganas de liortas grupos de carecas comunistas, que esperavam agochados em carros por se viam algum possível assistente ao festival ao que agredir, mas o único que fizeram foi tirar pedras sem acerto e liscar correndo.

Nunca nos nossos eventos se derom esses casos de violência gratuita contra adversários políticos ou imigrantes, como soem inventar os meios sensacionalistas e anti-nazistas, estes derradeiros paradóxicamente som os mais obcecados em agredir a jovens nacionalistas.


Os meios de desinformaçom fazendo o seu trabalho...


ADIANTE COM O FINISTERRAC! NOM PODERAM COM NÓS!

Sem comentários:

Enviar um comentário